Termin Twojego autorskiego szkolenia lub organizowanej przez Ciebie konferencji zbliża się wielkimi krokami, a nadal nie wiesz dokładnie gdzie się odbędzie? Najwyższa pora poznać nasze rady dotyczące wynajmu sal konferencyjnych w stolicy. Szukasz korzystnych ekonomicznie opcji? Pomożemy Ci w tym.
Wynajem sali konferencyjnej w Warszawie – ceny są różne
Ceny za wynajem sali konferencyjnej w stolicy są różne w zależności od wielu ważnych czynników, z których pierwszym jest lokalizacja. Z reguły im dalej od centrum miasta, tym taniej, ale są wyjątki. Jeżeli zdecydujesz się na konferencję z dala od głównych ulic Warszawy, koniecznie zorientuj się ile zajmuje dojazd od centrum i czy w okolicy są miejsca noclegowe.
Dobrą opcją jest organizowanie konferencji w hotelu, ale ceny tutaj zazwyczaj będą nieco większe niż w przypadku sal do wynajęcia w biurowcu – zwłaszcza przy hotelach z 3-, 4- czy 5-cioma gwiazdkami.
Ekonomia a wynajem sali na konferencję: co wchodzi w cenę?
Aby porównać ceny wynajmu sal konferencyjnych w różnych miejscach Warszawy warto podzwonić po różnych lokalach lub obejrzeć ich strony internetowe, aby dowiedzieć się dokładnie co wchodzi w cenę.
Najczęściej cena za wynajem obejmuje również opłaty za miejsca parkingowe dla gości, ale nie wszędzie musi być to regułą. Za wyżywienie, ewentualny nocleg oraz napoje zazwyczaj trzeba zapłacić dodatkowo.
Design i wyposażenie sali konferencyjnej kontra wizerunek marki
Miejsce, w którym organizujesz konferencję lub szkolenie powinno wyglądać profesjonalnie i być zadbane.
Zapraszając do niego gości tak naprawdę poniekąd je reklamujesz, więc dobrze by było, gdyby lokal spełniał wszystkie Twoje oczekiwania.
Oprócz nowoczesnego i stylowego wnętrza bardzo ważne jest również wyposażenie sali konferencyjnej. Dobre miejsce na szkolenie czy wykład musi dysponować odpowiednim nagłośnieniem, mikrofonami oraz sprzętem multimedialnym. Rzutnik oraz dobrej jakości projektor to absolutna podstawa, jeżeli planujesz wyświetlać prezentację albo zdjęcia.